Змінився Порядок оформлення і подання скарг платниками податків
У Порядку визначено, що розгляд матеріалів скарг платників податків буде відбуватися на закритому засіданні.
Розгляд у відкритому засіданні буде відбуватися виключно на підставі письмового клопотання платника податків про відкритий розгляд матеріалів скарги.
Не допускається відкритий розгляд скарги, якщо в матеріалах справи наявні відомості, що становлять державну таємницю.
Також у Порядку уточнено, що особа, яка подала скаргу на рішення контролюючого органу, має право:
- брати участь у розгляді матеріалів скарги особисто або через його уповноважених представників (у тому числі адвокатів);
- ознайомлюватись із матеріалами перевірки та адміністративного оскарження в електронній та письмовій формі, робити з них копії, виписки за допомогою технічних засобів;
- здійснювати технічну фіксацію засідання з розгляду матеріалів скарги за допомогою фото-, кінозйомки, відео-, звукозапису;
- заявляти клопотання, що стосуються предмета розгляду скарги, в тому числі про:
- — участь та надання пояснень під час розгляду матеріалів скарги осіб, що проводили перевірку, приймали рішення (вчиняли дії) або брали участь у прийнятті оскаржуваного рішення;
- — присутність під час розгляду матеріалів скарги за участю платника податків представників засобів масової інформації (якщо здійснюється відкритий розгляд матеріалів скарги).
Під час розгляду матеріалів скарги платника податків в ході адміністративного оскарження повинні будуть враховуватися податкові консультації, а також узагальнюючі податкові консультації, надані такому платнику податків.
Коментарі